0
X

Ilmainen
toimitus

Ei minimirajaa!
Koko Euroopassa!

Turvallinen
maksutapahtuma

Klarna ja PayPal
Luottokortilla

Nopea
palautus

Voit palauttaa ostetun
korun helposti ja nopeasti

Miten meihin saa yhteyttä:

Millaisella sähköpostiosoitteella saan teihin yhteyttä?
Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. – se on osoite, johon kirjoittamalla saat nopeimman vastauksen verkkokauppaamme koskevissa kysymyksissä, ole hyvä ja kirjoita englanniksi.
Ehdotukset, valitukset ja ajatukset verkkokaupastamme ovat myös tervetulleita!

Tavaroiden perille toimitus:

Miten nopeasti tilaamani tavara tulee perille?
Toimitusaika on yleensä 2-5 työpäivää.
Paljonko tavarankuljetus maksaa?
Posti pakettiautomaattiin lähettäminen maksaa 0.- € tai postitse 0.- €.
Mitä tehdä, jos tavara ei ole saapunut minulle perille?
Jos paketti ei ole kohtuullisessa ajassa (Suomen alueella 14 päivässä) saapunut sinulle perille, ota meihin yhteyttä Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. ja me yritämme selvittää, miksei tavara ole tullut perille.

Tilin avaaminen:

Liittyykö asiakastiliin velvollisuus ostaa jotakin?
Ei. Asiakkaaksi rekisteröityminen ei aiheuta sinulle mitään velvollisuuksia. Oston voit suorittaa tarkalleen itsellesi sopivana aikana.
Paljonko asiakkaaksi rekisteröityminen maksaa?
Asiakkaaksi kirjautuminen on maksutonta.

Tilauksen maksaminen:

Onko pankkisiirrolla maksaminen verkkokaupassa turvallista?
Kyllä, linkillä verkkopankkien kautta maksamisen turvallisuus on taattu erityisellä teknologialla, joka estää meidän tai sivullisten henkilöiden saada tietää sinun verkkopankkitietojasi.

Meidän tavaramme:

Voisinko saada tietää tavaroista enemmän?
Luonnollisesti! Ota meihin yhteyttä sähköpostitse, ole hyvä ja kirjoita englanniksi, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. ja me pyrimme antamaan sinulle kaiken tarvittavan tiedon.

Tavaran tilaaminen:

Olen ensimmäistä kertaa verkkokaupassanne, miten voin tilata?
Valitse sopivat tuotteet, niiden määrän, koot ja muu tarpeellinen ja lisää tuotteet ostoskoriin. Ostoskorissa voit muuttaa tilattavien tavaroiden määrää ja poistaa korista tuotteita. Voit lisätä myös muita tuotteita painamalla nappia ”jatka ostelua”. Kun olet varma, ettet halua lisätä ostoskoriin enempää tuotteita, liiku eteenpäin oston laatimiseen painamalla nappia ”laadi osto”.
Näytetään 3 oston laatimistapaa:
1. Maksa vierailijana – osto laaditaan kertaostona ja tiedot tallennetaan vain tätä ostoa varten. Mikäli haluat perille toimituksen johonkin toiseen osoitteeseen, merkitse valinnoissa ”lähetä eri osoitteeseen”, jolloin näytettään uusi tietosivu.
2. Rekisteröidy – asiakkaan tiedot tallennetaan tietokantaan ja jatkossa tapahtuvien ostojen yhteydessä ostoprosessin voi läpäistä sisään kirjautumalla.
3. Kirjaudu sisään – aiemman oston yhteydessä rekisteröitynyt asiakas voi suorittaa oston kirjautumalla sisään, jolloin tarvittavat kentät täyttyvät automaattisesti.
Tarkasta sivulla ”oston laatiminen”, että kaikki toivotussa tilauksessa olevat tiedot on esitetty asianmukaisesti. Kun olet tutustunut ostoympäristössä voimassa oleviin ehtoihin, klikkaa nappia ”jatka”. Maksutapasivulla valitse Sinulle sopiva maksutapa.
Miten voin tietää, että ostoni onnistui?
Kun ostosi onnistui, saat verkkokauppaamme käyttäjäksi rekisteröin yhteydessä ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen onnistuneesta oston suorittamisesta vahvistuksen, jossa on mainittuna kaikki tilauksesi yksityiskohdat.
Voinko muuttaa tilaustani sen jälkeen, kun olen jo maksanut?
Emme voi taata sitä, mutta jos Sinun tilaamasi tuotteet ovat vielä lähettämättä, tilauksen muuttaminen on hyvin todennäköistä. Jos haluat heti oston laatimisen jälkeen muuttaa tilaustasi, ota meihin viipymättä yhteyttä. Ole hyvä ja kirjoita englanniksi osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen., niin yritämme tehdä kaikkemme, että haluamasi muutokset saadaan tehdyiksi. Jos tavara on jo lähetetty varastostamme, ei muutosten tekeminen valitettavasti enää ole mahdollista.
Voinko mitätöidä tilaukseni, kun olen jo maksanut?
Jos tilattu tavara on edelleen varastossamme, on tilauksen mitätöinti mahdollista, mutta emme voi taata sitä. Jos haluat heti oston laatimisen jälkeen mitätöidä tilauksesi, ota meihin viipymättä yhteyttä. Ole hyvä ja kirjoita englanniksi osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen., niin yritämme tehdä kaikkemme, jotta tilauksesi saadaan mitätöidyksi. Jos tavara on jo lähetetty varastostamme, ei tilauksen mitätöinti valitettavasti enää ole mahdollista.
Entä sitten, jos minulle tulee väärä tavara?
Jos Sinulle on jostain syystä saapunut väärä tavara, älä käytä sitä, vaan ota viipymättä yhteyttä meihin kirjoittamalla englanniksi osoitteella Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen., niin ratkaisemme tilanteen.

Tavaran palauttaminen:

Voinko palauttaa tavaran?
Voit. Velvoiteoikeuslain mukaisesti kuluttaja voi vetäytyä yhteydenpitovälineen avulla solmitusta sopimuksesta 14 päivän kuluessa. Tavaran osalta määräaika alkaa siitä päivästä, jona tavara on saapunut kuluttajalle perille. Palautusoikeus ei koske sellaista tavaraa, joka on valmistettu sopimuksen osapuolena olevan kuluttajan henkilökohtaiset tarpeet huomioon ottaen eli erityisesti Sinua varten.
Miten voin palauttaa tavaran?
Vetäytymisoikeuden käyttämiseksi SiberGold-verkkokaupassa tulee:

  1. Kuluttajalla on oikeus vetäytyä myyntisopimuksesta 14 päivän kuluessa siitä, kun tavara on toimitettu hänelle perille. Ostettua tavaraa ei voi palauttaa, jos se on valmistettu kuluttajan henkilökohtaiset tarpeet huomioon ottaen tai kuluttajan esittämien vaatimusten mukaisesti. Jos tavara on ostettu uutena, ei palautettavaa tavaraa saa olla käytetty ja sen tulee olla alkuperäispakkauksessa. Käytettynä ostetun tavaran tulee palautettaessa olla samassa kunnossa ja pakkauksessa, jossa se ostajalle toimitettiin.
  2. Jos tavara on ostettu kampanjan puitteissa, jossa tavaraan on liitetty lisäksi jokin muu tuote, tulee ostajan palauttaa koko kokonaisuus.
  3.  Myyntisopimuksesta vetäytymisen yhteydessä tulee sitä koskeva ilmoitus lähettää TÄSTÄ.
  4. Myyntisopimuksesta vetäytymistä koskevan ilmoituksen tulee sisältää seuraavat tiedot: palautettava tavara, tilauksen numero ja pankkitili, jolle raha palautetaan. Kaikki kuluttajalta sopimuksen perusteella saadut maksut, muun muassa kuluttajan maksamat tavaran perille toimitukseen liittyvät kustannukset, palautetaan kuluttajan pankkitilille viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun sopimuksesta vetäytymistä koskeva ilmoitus on saapunut myyjälle.
  5. Mikäli tavaran palauttamisen jälkeen myyjän suorittamassa tavaran kunnon tarkastuksessa on ilmennyt, että palautettavaksi kuulunut tavara on huonontunut, tulee ostajan korvata tavaran arvon väheneminen. Myyjä voi esittää tätä koskevan vaatimuksen viimeistään yhden kuukauden kuluessa tavaran palauttamisesta lukien. Ostaja on velvollinen korvaamaan tavaran arvon, mikäli hän on tavaraa muuttanut, rikkonut, rasittanut kolmannen henkilön oikeuksin yms. tapauksissa.
  1. Kuluttaja sitoutuu maksamaan tavaran palautuskustannukset (11 € tai 14 €), paitsi mikäli palautettava tuote ei vastannut kuluttajan tilausta tai kyseessä on takuun puitteissa vaihdettava, korjattava tuote.

Miten pian saan rahani takaisin?
Rahan palauttaminen tapahtuu sen jälkeen, kun olemme tarkastaneet tavaran. Vasta sen jälkeen palautamme rahan pankkisiirrolla Sinun ilmoituksessasi mainitsemalle pankkitilille viimeistään 14 päivän kuluessa palautetun tavaran meille saapumisesta lukien.
Kuka maksaa tilatun tavaran takaisin lähettämiseen liittyvät kustannukset?
Tilatun tavaran takaisin lähettämisen kustannukset maksaa tilaaja. Mikäli takaisin lähettämisen tapahtuu siitä syystä, että sait väärän tai viallisen tuotteen, me luonnollisesti maksamme tavaran takaisinlähetyskustannukset.
Miten palauttaminen tapahtuu?
Ilmoituksen täyttämisen ja meidän palautteemme jälkeen pyydämme viemään paketin tuotteineen samaan pakettiautomaattiin, josta vastaanotit paketin, kirjoitat tekstiviestinä saadun koodin ja lähetät paketin matkaan kohti meitä.